It's always hard to start

11:43

Dzień dobry, szanowni Państwo! W sumie sama nie wiem, od czego powinnam zacząć, a to chyba nie wróży zbyt dobrze, haha. Pierwsze wrażenie wywarte na drugiej osobie jest w końcu najważniejsze, prawda? Muszę wziąć się w garść, ugh. Nigdy, ale to przenigdy nie prowadziłam bloga na poważnie. Zawsze takiego typu rzeczy były dla mnie po prostu zabawą, która nie miała na celu niczego konkretnego. Dodawanie głupkowatych zdjęć do postów o tematyce takiej, której treścią nie zainteresowałby się dosłownie nikt, należały do czasów, które już dawno mam za sobą. Nowy blog to dla mnie nowe postanowienia i dosyć duże zmiany. Zmiany, które -mam nadzieję- dosyć dobrze na mnie wpłyną. Nie mam nawet konkretnego pomysłu na jego tematykę, idę na żywioł! Haule zakupowe, kosmetyczne, porady, stylizacje, jak i pewnego rodzaju "wpisy z pamiętnika" - właśnie tym chciałabym się z Wami podzielić, choć muszę przyznać, że sama jeszcze nie wiem, jak mi to wyjdzie. W temacie blogowania jestem całkiem zielona, dosłownie! Tak więc, moi kochani, tutaj zdaję się właśnie na Was. Jestem otwarta na wasze propozycje na nowe posty, a także jestem całkowicie przygotowana na to, że blog zapewne spotka się z niejednym negatywnym komentarzem. Wszystko biorę na klatę! Możecie kontaktować się ze mną w dosłownie każdy możliwy sposób, co oznacza, że facebook, ask, etc. także wchodzą w grę. Miło by było, gdyby ktoś z Was dał mi po prostu znać, czy angażowanie się w to wszystko ma jakikolwiek sens.

Jak na razie to by było na tyle, pierwsza notka tematyczna zapewne pojawi się tu dość niedługo, gdy tylko wpadnę na jakiś sensowny pomysł haha! Tymczasem ja się z Wami żegnam, do miłego usłyszenia! Adios! :-)


You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images