Haul zakupowy + Konkurs | Dominika Młodzińska

15:12

Cześć kochani!

Dawno mnie tu z Wami nie było, co? Nie, nie zapomniałam całkowicie o blogowaniu. Obowiązki ostatnimi czasy aż nazbyt dają o sobie znać, chyba bardziej, niż zwykle. Bardzo przepraszam Was za aż tak długą przerwę w dodawaniu postów, postaram się to nadrobić, obiecuję!
Dziś mam dla Was maleńki haul zakupowy, a na sam koniec wisienka na torcie - konkurs! Więcej informacji na ten temat na samym końcu posta, a teraz przejdźmy do rzeczy.



Pierwszą rzeczą, którą weźmiemy pod lupę jest paletka cieni do brwi i oczu H&M.
Muszę szczerze przyznać, że nigdy nie byłam przekonana do kosmetyków wszelakiej maści wydawanych przez sieciówki, ale tym razem miło się zaskoczyłam. Moje zdanie dotyczące kosmetyków marki H&M diametralnie zmieniło się już po pierwszym użyciu cieni z małej, złotawo-beżowej paletki. Ogólnie ujmując - jestem bardzo zadowolona. Cienie idealnie wpasowują się w mój gust, a ich połączenia wyglądają jeszcze bardziej zjawiskowo, niż możecie to sobie wyobrazić. Ich lekko kremowa konsystencja sprawia, że idealnie się łączą i nie obsypują. Tej małej, niepozornej paletce spokojnie przyznałabym 10/10 punktów, gdyby już przyszło mi ocenić ją w ten sposób. O bluzce opowiadać dużo nie muszę - jestem łowcą okazji. Gdy tylko przed oczyma pojawiła się promocja, a cena mnie zachwyciła, bez chwili wahania po nią sięgnęłam i biegiem udałam się do kasy. Ten czerwony crop top mnie urzekł, mimo tego, że nie ma w sobie niczego specjalnego. Różowiuteńki lakier Essie (numer 29, Jam n'jelly) to mój kolor. Uwielbiam róże wpadające w lekki, złoty połysk. Po to także sięgnęłam bez zastanowienia. Buty Coachella by H&M to wybór idealny na słoneczne dni. Sandałki na delikatnym obcasie idealnie dopasowują się do kształtu stopy dzięki wiązanej górnej części buta. Ich wygoda zadziwiła i zadowoliła mnie na tyle, że gdy teraz mam ochotę gdzieś wyjść, od razu sięgam po te właśnie sandałki. Suchy szampon Syoss to stały bywalec mojej kosmetyczki. Dobrze jest mieć coś, co zapewni świeżość Twoim włosom w każdej chwili. Gdy z samego rana nie masz czasu na dokładne mycie włosów, sięgnij właśnie po to. Po dosłownie kilku psiknięciach Twoje włosy będą wyglądały jak świeżo umyte, a na dodatek będą miały zabójczo piękny zapach.

 

 




 




Długo się do tego zabierałam... chciałam zorganizować konkurs, który nie będzie polegał na zbieraniu lajków, czy innym żebrzeniu. Chciałam zorganizować coś, co pobudzi waszą kreatywność i udowodni, że ktoś z Was w stu procentach zasługuje na wygraną.
W końcu do głowy wpadł mi pomysł.
Genialny - moim zdaniem - pomysł.

Co jest do wygrania?

Otóż, moi drodzy państwo, książka. Książka pod tytułem "Niall Horan, One Direction - Z Irlandii na podbój świata" autorstwa Danny'ego White'a.
Czy nie warto o nią zawalczyć, kochani? Szczególnie, gdy konkurs nie opiera się na niczym skomplikowanym.


 

Na czym będzie polegał konkurs?

Opisz swój ulubiony zespół muzyczny.
Jak zaczęła się Twoja przygoda związana z owymi artystami? Jak wpływa na Ciebie ich muzyka?

Gdzie i w jaki sposób wysyłać zgłoszenia?

Przede wszystkim, aby wziąć udział w konkursie, musisz polubić i udostępnić fanpage'a bloga na swojej tablicy na facebook'u (w widoku publicznym, oczywiście, abym ja także mogła to zobaczyć). To jedyne, czego wymagam. Zgłoszenia, które nie będą obejmowały udostępnienia strony, nie będą ważne.

Wszelkie zgłoszenia przyjmuję zarówno na fanpage'u, instagramie, jak i mail'u. Szczerze mówiąc całkiem obojętne jest mi to, w jaki sposób otrzymam od was zgłoszenia. Dobrze by było, gdybyście razem ze zgłoszeniem wysyłali dowód na to, że udostępniliście stronę na swojej tablicy.

Mój instagram: @xvzycx
Mój snapchat: paladyna
Mój e-mail: plainlybasic@op.pl

Jaki jest czas trwania konkursu?
Konkurs trwa do 7 września, natomiast wyniki powinny pojawić się niedługo po tym :)
Zgłoszenia dostarczone 8 września nie będą brane pod uwagę, nie ważne, jak dobre by były.


Życzę powodzenia wszystkim, którzy wezmą w nim udział i mocniusieńko trzymam za wszystkich kciuki. Pamiętajcie, szanse są równe, a decyzji o wygranej nie podejmę sama.
Tymczasem trzymajcie się ciepluteńko, kochani, do miłego następnego razu! x



You Might Also Like

2 komentarze

  1. Piękny kolorek lakieru, ja jednak nie kupiłabym kosmetyków z H&M ;)


    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na dwa kliki? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK i KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, minimaistyczny haul :)
    Paletka ma świetne kolory. Obserwuję! ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com - KLIK
    FACEBOOK - KLIK || INSTAGRAM - KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images