My own christmas wishlist ❄

14:20

Witam Was śnieżynki!

Do świąt jeszcze równy miesiąc, a ja już od dłuższego czasu czuję ten świąteczny klimat. Około tydzień temu wzięłam się za robienie świątecznych zakupów, a na myśli mam tu zarówno prezenty dla bliskich, jak i takie pierdółki, jak chociażby zapachowe świeczki do pokoju, lampki i inne duperelki. Mimo wszystko na mojej liście rzeczy, na których widok oczy mi się świecą, jest jeszcze całkiem dużo pozycji, dlatego też na celu mam ukazanie Wam kilku z nich :)







1. Yankee Candle Cinnamon&Sugar - mam wręcz obsesję na punkcie tego zapachu, przy najbliższej okazji wyposażę się w całe zapasy!
2. Sweter w renifery Sheinside - zdecydowanie potrzebuję jakiegoś typowo zimowego/świątecznego swetra, ten jest idealny.
3. Trylogia "Igrzysk Śmierci" - wszystkie części filmu ujęły moje serce, jestem tylko ciekawa, czy książki także byłyby w stanie to zrobić.
4. Kubek reniferek z czapeczką Home&You - jest uroczy, tyle wystarczy.
5. Sweter H&M - wydaje mi się, że gdybym już miała dostać jakikolwiek prezent na mikołajki i byłby to właśnie ten sweter, byłabym w siódmym niebie.
6. iPad mini - w przypadku, gdy mój telefon ląduje w serwisie (dosłownie) co miesiąc, takie cudeńko byłoby czasami całkiem dobrym wyjściem awaryjnym.




7. Yves Rocher mleczko do ciała o zapachu karmelizowanej gruszki - o jeżu, chyba jeszcze nigdy w całym swoim życiu nie byłam zakochana w jakimś zapachu tak bardzo, jak w tym...
8. Daisy Marc'a Jacobs'a - ... chociaż, może jest jeszcze kilka wyjątków.
9. Reebok Classic Leather White - prędzej czy później trzeba przerzucić się z nike na jakąkolwiek inną firmę, więc czemu by nie? Te oto buciki w stu procentach przypadły mi do gustu.
10. Naked 3 Palette by Urban Decay - paleta cieni stworzona przez niebiosa, amen.
11. Pędzelki do makijażu Zoeva - raz w życiu miałam z nimi styczność i nawet nie wiecie ile bym dała, by chociażby jedno z tych puchatych cudeniek znalazło się w mojej kosmetyczce.
12. Fuji Instax - klimatyczne zdjęcia o wielkości karty kredytowej drukowane przez aparat kilka sekund po ich zrobieniu, czemu by nie? Sounds pretty good.


NO I OTO JEST!
Moja lista świątecznych zachcianek!

No więc teraz pora na Was - jakie są Wasze pomysły na prezenty dla siebie, lub najbliższych? Wolicie raczej coś skromnego, czy wręcz przeciwnie? :)


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Również czuję już ten świąteczny klimat :) te prezenty jak tu nie kochac świąt.
    Fajny blog bardzo mi sie podoba :)
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kubek z pierwszej listy również znalazł się u mnie, jest niesamowicie słodki!:) http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te perfumy i są świetne. Ogółem fajny post :)
    Mój blog - Klik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo! Zgadzam sie, ten kubek jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tego ipada i polecam!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi dużo bardziej podobały mi się Igrzyska w formie książkowej,także serdecznie polecam!

    http://noworneeever.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna lista sama chciałabym większośc rzeczy z niej, mam nadzieję, że wszystkie dostaniesz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images