My spring Chicnova wishlist!

05:54

Witam Was robaczki!

Dzisiejsza notka będzie, można powiedzieć, ciut inna, niż zwykle. Tak, dotyczyć będzie ona ciuchów. Konkretniej ciuchów jednej określonej firmy - Chicnova. Chicnova to wiodący sklep internetowy oferujący modne, bardzo dobre jakościowo ubrania, należące do Hermes Holding Limited. Ku mojemu szczęściu, udało mi się nawiązać współpracę z ową firmą, ale co będzie dalej? To zależy jedynie od Was. Najważniejsze są wejścia w linki ubrań, które przedstawiłam Wam poniżej. Każde wejście zwiększa moje szanse na utrzymanie z nimi współpracy, dlatego też kieruję prośbę do Was - pomóżcie mi w tym, a niedługo na pewno Wam się czymś odwdzięczę, uwierzcie mi.

Poniżej przedstawiłam ubrania, które moim zdaniem byłyby wręcz idealne na czas końca zimy, a rozpoczęcia wiosny. Jest to okres, w którym jeszcze nie wypada nosić samych krótkich i zwiewnych bluzek, a tym bardziej wełnianych szalików i kożuchów. Wystarczy coś pomiędzy. Kardigany jedynie zarzucane na jakąś lekką bluzkę, podarte spodnie niczym wyjęte z niszczarki, a do tego kilka drobnych dodatków i 
voilà! Już można szaleć. Wiosno, przychodź szybciej!

 





 










 





 





Jakie są wasze opinie o ciuchach, co? Przypadły do gustu, czy niekoniecznie? A może ktoś z Was już kiedyś zamawiał ciuszki owej firmy? Z ogromną chęcią dowiem się o Waszych opiniach! :)
Jeszcze raz zapraszam Was do klikania w linki zamieszczone pod zdjęciami, dosłownie każde kliknięcie ma ogromne znaczenie :) Już teraz z góry Wam dziękuję!

O czym powinna być kolejna notka? Jesteście bardziej zainteresowani ubraniami, kosmetykami, poradnikami, czy też czymś całkowicie innym? Dajcie mi znać w komentarzu! Tymczasem trzymajcie się ciepło, buziaki :) x



You Might Also Like

9 komentarze

  1. Ta sukienka ma piękny krój ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post! :)
    zapraszam : http://seven-heaven-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy ! Super blog ;)
    Obserwuję <3
    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ciuchy. Dokładnie, wiosno przychodź szybciej.
    Liczę że zostawisz jakiś ślad u mnie.
    imolciaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy kardigan, sukienka i naszyjnik-świetne!
    Poklikane :)
    www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te ciuchy ! :) http://sandrasaanderaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki ale ciuszki super :-)
    Obserwuje i zaprasza na rozdanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie znam tej marki, ale bardzo mi się podoba naszyjnik :) Dzięki za link do niego, może sobie zakupię :D

    http://annakolaskamakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images